Gyakran ismételt kérdések
Termék információk
-
Termékeink mindig frissek, a lehető legkevesebb időt töltik el a raktárban és a polcon. Frissen szállítjuk ki őket. A mézek alapvetően nem romlanak meg, ha jól tároljuk őket, korlátlan ideig fogyaszthatók.
-
Száraz, hűvös helyen, szobahőmérsékleten (16-22°C). Ízesített mézek esetén felbontás után, a címkén meghatározott időn belül fogyasztható.
-
Igen, a Biokontroll Hungária Kft. oldalán megtalálható a tanúsítványunk.
-
Kizárólag természetes alapanyagokkal dolgozunk, egyik termékünk sem tartalmaz színezéket, aromát, hozzáadott cukrot és tartósítószert sem.
-
Igen, az OGYÉI weboldalán megtalálható a regisztrációjuk.
Vásárlási információk
-
Vendégként és regisztrált felhasználóként is lehet vásárolni az oldalon. Válogass termékkategóriáink között és a kiválasztott terméket tedd a kosárba.
-
Előreutalás, és utánvétes fizetés. A fizetési feltételekről, kérlek tájékozódj az ÁSZF-ünkből.
-
Igen.
Rendelési információk
-
Igen, a profilodon belül megtalálod őket.
-
Kérlek add meg a profilodon belül a cégnevet, a számlázási adatokat és automatikusan kiállítjuk az elektronikus számlát, melyet e-mailben küldünk. Adószám ilyen esetben kötelező!
Szállítási információk
-
Feladást követő 2-3 napon belül érkeznek meg a csomagok.
-
Kérlek átvétel után egyből vedd fel velünk a kapcsolatot, e-mailben vagy telefonon, és készíts képet a sérült csomagról. Amennyiben kértél csomag biztosítást, “postafordultával” küldjük az új termékeket!
-
Igen.
-
Magyarország területén bárhová.
-
Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben, megpróbálunk segíteni.
-
Igen, minden 20.000.- Ft értékű vásárlás felett a kiszállítás Magyarország területén belül ingyenes.
-
Kérlek, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik utánajárnak a problémának.